Aktiviteter i Grenaa Kajakklub

Kalender 2024

Aktiviteter tilføjes løbende

Generalforsamling

Generalforsamlingen blev afholdt 5.marts.

Sæsonstart

Tirsdag d. 30. april kl. 17.30. Oprydning i klubhuset, småreperationer mv. HYGGE

Klubaftener

For letøvede og øvede: Tirsdage i maj, juni, august og september.
Mødetid og -sted: 17.30 Gasværksvej 2. NB! Pause i juli.

For nybegyndere: Onsdage i maj, juni, august og september.
Mødetid og -sted: 17.30 Gasværksvej 2. NB! Pause i juli.

Første klubaften er tirsdag d. 7. maj
Sidste klubaften er tirsdag d. 17. sept.
NB! Pause i juli

Svømmehalsaftener

Vi træner redninger, rul mv. Fredage kl. 19.30-21.00 i vinterhalvåret. Sidste gang er d. 26. april. Kun for medlemmer. Obligatorisk for nybegyndere.

Introforløb for nybegyndere

Kom i gang med havkajak – læs mere her

Tour de Kanal

Søndag d. 2. juni 2024. Dagstur på Nordkanalen fra Kolind til Grenaa. Turen er for medlemmer af Grenaa Kajakklub og nabo-klubber (kajak og SUP)

Dagstur på vandet omkring Mols

Lørdag d. 22. juni. Turen er for klubbents medlemmer. Vejret afgør, hvor turen starter og slutter.

Gratis prøveture i havkajak og SUP

Onsdag d. 11. september kl. 16-20 kan interesserede få en gratis prøvetur i havkajak.

Grenaa Kajakklub og Grenaa SUP Ohana tilbyder gratis prøveture i havkajak og på SUP i lagunen ved Grenaa Marina.

Kom i tøj, du kan røre dig i, og som må blive vådt. Du falder nok ikke i vandet fra en havkajak, men håndklæde og tørt skiftetøj er en god idé.  Vil du prøve SUP, kan du låne våddragt på stedet.

Arrangementet er en del af Norddjurs Kommunes sundhedsuge

Grenaa Kajakklub klubaften langs Sangstrup Klint